Ondernemen is hard werken. Gelukkig zijn er een hoop gadgets en systemen die bepaalde zaken makkelijker maken. Online samenwerken, documenten bewaren en ordenen, klantcontact stroomlijnen en een hoop andere belangrijke processen. Daarvoor zijn we op zoek gegaan naar de handigste tech tip!
Microsoft dynamics 365
Microsoft dynamics is een verzameling van een hoop nuttige Microsoft-systemen in één cloud dienst. Speciaal voor ondernemers. Natuurlijk krijg je hiermee toegang tot alle bekende en standaard Microsoft apps zoals Excel en Word, maar daarnaast krijg je toegang tot een enorme hoeveelheid business apps. Er zijn apps voor sales, customer service, marketing, customer insights, financials en er is zelfs een document management systeem. Al deze apps en de data binnen deze apps worden met elkaar geïntegreerd. Hierdoor heb je alles eenvoudig op één plek en omdat het een cloud oplossing is heb je overal toegang tot al je zaken.
Het document management systeem
Document management is een belangrijk onderdeel van elk werkproces. Je wil documenten effectief beheren op een manier dat informatie snel toegankelijk is voor iedereen die het aan gaat. Documentatie gaat tegenwoordig vrijwel allemaal digitaal en dat brengt wel een aantal uitdagingen met zich mee. Met een goed document management systeem moet men documenten kunnen bewerken, scannen, printen, archiveren, verspreiden maar ook kunnen vernietigen. Goed document management geeft een hoop voordelen. Het grootste voordeel is natuurlijk dat je door efficiënt informatie delen veel tijd kan besparen en je klanten beter kunt helpen.
Power apps
Microsoft Dynamics 365 heeft enorm veel nuttige apps al helemaal ontwikkeld voor je klaar staan. Maar als je toch een functionaliteit mist, kun je met PowerApps en Power Automate zelf een app maken. Ze hebben dit zo makkelijk gemaakt, dat als je PowerPoint en Excel kunt gebruiken, je ook je eigen app kan maken. Op deze manier kun je Microsoft Dynamics 365 enorm personaliseren en past het dus zeker bij jouw bedrijf.
Leave a Reply